Vegyék tudomásul, hogy akkor is, amikor a fény dolgozik, az ember marad a mester.

Mit vettél utoljára a neten?
Akár bögrét, vagy egy új fémipari cég weboldalát nézted, nyilván sosem rájuk esett volna a választásod, ha homályos, sötét, amatőr fotót láttál volna róla.

A termékfotózásnak pont itt a lényege. A jó kép önmagában eladja a termékedet, sokszor még akkor is ha a vásárlódnak nincs is égető szüksége arra.

Tovább megyek. Szolgáltatást nyújtasz. Mennyivel jobb az olyan weboldal vagy kiadvány, ahol nem stock photo-kat használnak, amivel minden 5. weboldalon találkozhatsz, hanem tényleg téged mutat be. Tényleg te vagy azon a képen, és kollégáid. Amint éppen dolgoztok, vagy ötleteltek, vagy bármi. Hitelessé és közvetlenné tesz téged és munkádat. Hiszen éppen ezt szeretnéd, nem igaz?

Legyen szó termékfotóról (helyszínen vagy stúdióban), telephelyfotózásról, business portréról, vagy akár légifotóról, csak keress!