A web az ingyenesség tejjel-mézzel folyó Kánaánja, és ez nem ideológia, ez színtiszta közgazdaságtan.

Képzeld el, hogy a céged marketingje, egész megjelenése egykirakós. A kirakó darabjaiból áll össze a céges imázsod, melynek egyik eleme aweboldalad.

Az oldal megjelenése, tartalma sokat elmond egy cégről. Remek márkaépítő eszköz, és ügyfélszerzésre is kiváló. Úgy képzeld el ezt a felületet, mint azonline kirakatod.

Manapság megváltozott a netes ízlés, az emberek nem szeretik a csicsás dolgokat, nem szeretik ha felugrik, zenél, vagy villog. Az egyszerű letisztult, modern felépítés a divat, szerencsére egyre elterjedtebb a használhatóság.

Neked is kell döntened, hogy mi a célod vele. Néhányan azért szeretnének weboldalt, hogy tudassák a világgal, hogyléteznek,és vannak olyanok akik konkrétaneladni akarnakvele.

Rengeteg előnye van: az ügyfélszerzéstől - a 24 órás nyitva tartásig, de ha már itt jársz, akkor bizony ezt Te is tudod. :)

Ipari Fotó
Ipari Fotó
Ipari Fotó
Ipari Fotó
Ipari Fotó
Ipari Fotó