Miért IPARIFOTÓ?

Minden területnek megvan a szükséges fotózási technikája, ilyen az ipari fotózás is. Az ipari fotózás a fényképezésnek egy olyan ága, melynek az a célja, hogy az ipari szektorban működő vállalkozásokat szolgálja ki.
Az ipari fotózás magában foglalhatja a koszos és veszélyes körülmények között tartózkodást, például egy fűrészüzemben. Ugyanígy magában foglalhatja az extrém tiszta környezetben való fotózást, például az élelmiszer-előállító sorokban vagy az italgyártókban.
Meglehetősen széles ágazatokra terjed ki. A közös téma az, hogy általában olyan vállalkozásokat érint, amelyek nagyméretű gépeket és / vagy létesítményeket igénylő termékeket gyártanak.

Ha céged egy mérnöki vállalat, vagy gyártasz valamit, esetleg gyárad van, még tovább megyek, csúcstechnológiát használsz? Minket keress!

Mi tudjuk hogyan készüljön a megfelelő hangulatkép vagy munkafolyamat. Fókuszálunk a megfelelő részletekre és látjuk a lényeget a gép mögött.

Célunk, hogy céged teljesítményét és technológiai fejlettségét, gyártási folyamatokat rögzítsünk, és olyan képi anyagot hozzunk létre, mely komoly értéket képvisel.

Eszköztárunk lehetővé teszi, hogy az üzemcsarnokot, a gépparkot és a gyártási eljárást a nyersanyagtól a késztermék előállításáig dokumentáljuk. Ehhez nagyfokú szakértelemre és speciális felszerelésre van szükség. Jelentős időráfordítással és komoly bevilágítással kell számolnod. Az ipari fotózás gyakran nem csak a gépsorok, a termékek fotózását, ill. a gyártási folyamat megörökítését követeli meg. A dolgozók fotózása véleményünk szerint, ugyanolyan fontos. Őket tevékenységük végzése közben fényképezzük.

És elérkeztünk a lényeghez:
Mi nem vállalunk jegyes fotózást! Ne kérj tőlünk esküvői fotókat, vagy baba portrékat! Ahhoz nincs szemünk...

Amihez viszont van, az több mint 10 éves ipari és marketing területen eltöltött idő után, az IPARI FOTÓZÁS. Mi tudjuk hogyan kell megjelenned a kis- és középvállalkozások piacán. Mind nyomtatásban, interneten illetve social médiában.

Úgy hisszük, hogy a marketing az ipari fotózás eszköztára segítségével napi szinten képes kommunikálni. A fényképek többnyire dokumentációkban, vállalati prezentációkban, reklámokban, ill. katalógusokban jelennek meg. Legyen szó weboldalról, céges hírlevélről, termékbrosúráról vagy sajtóközleményről. A figyelemfelkeltő képi anyag a termékelőállítás technikai folyamatairól ma már elengedhetetlen minden, magára valamit is adó cégnek.